Vaken :))

hejsan!
nu e vi vakna o igår så gjorde vi en sak mä vårt hår så det e lite cp haha, man får hoppas att det blir bättre om nån dag eller så, vi gick o la oss kanske vid 3 eller nått o vaknade typ för inte så länge sen kanske 30-45 min sen, när jag vaknade (lite innan amanda) så gick jag upp o dushade sen så kom jag tillbaka t rummet o då vaknade amanda. idag ska vi sola på amandas ballkong typ ganska länge o se om vi får nån färg vi ska använda nån slags olja typ så man snabbare blir brun :)
snart ska vi nog äta frukost sen byta om o sen sola tror jag vi kankse åker t några klippor eller så men det beror på när jag ska hem :) , det var allt jag hade o komma med just nu puss!♥

| M I K A E L A |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0