Bigbrother

hej, nu tänkte jag berätta vad jag tycker om alla som e kvar i huset :D


Camilla: älskar henne hon är ärlig och älskar hennes löshår m.m , hon är väldigt fin hon e faktiskt den jag vill ska vinna hela skiten :D <3


Rodney:gillar han men ändå inte ibland är han över driven men ibland jävligt skön ;)


Annika: hon e fin o liten smal m.m , men hon e ganska konstig hon drars t marcello men han e as dryg mot henne...


lars: gillade han mycket förut (på sättet) (INTE SOM KÄRLEK:O) , men nu e han ganska jobbig


hanna j: fattar inte vad alla har emot henne det är fan ba bra att hon städar vem gör det annars liksom , okej jag kan hålla med om att hon kan va överdriven, men ändå bara för det är en sak man sitter fast vid så kan man väl fortfarande respektera det jag gör det iaf.. ! <3


Vobban: fett skön hahhahahahhahah :D


marcello: åk ut vafan du e as dryg!! ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0