-

hejhej!
nu kollar jag på tv:) haha vet inte vad jag ska skriva men aah efter jag kommit hem från amanda så var jag hemma lite sen så gick jag t bolinder med kevin och robin sen skulle jag hem o äta efter jag hade ätit så gick jag tillbaka o då var det kevin jesper och robin, efter ett litet tag kom tuggi o nån mer!, så va vi där till typ 9:05 typ sp gick jag hem och kollade på big brother o nu så sitter jag vid datan o kollar på tv.

imorgon e det skola -.-' , men aah det e inte långt kvar nu haha, det e typ den här veckan mån tis ons tors sen på fre är det elevens val sen nästa vecka e det elevens val på mån och tis sen på ons e vi lediga och på tors e det bara städdag sen på fredag slutar vi :D ♥

| M I K A E L A |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0